Bli med på smertejakt!
- Sett av 4. februar på Felix
Konferansesenteri Oslo. Temaet er SMERTE og mentale sperrer. Vi
har fått med oss Hanne Kristine Moe som er utdannet ved psykologprogrammet
ved universitetet i Lund som skal hjelpe oss med å avdekke og
overkomme de tingene som hindrer oss i å nå våre salgsmål.
- Mangler du motivasjon,
mål, og strategi.
- Har du for lavt
aktivitetsnivå?
- Gjemmer du deg bort i
planlegging?
- Har du
scenefrykt?
- Er du flau over å
være selger?
- Er du redd for å
virke pushy?
- Tør du ikke spørre
kunder om leads?
- Føler du deg
underlegen og kvier deg for å kontakte beslutningstagere?
- Skylder du på andre
for at du ikke når målene dine?
- Tror du at oppnådde
resultater er det samme som manglende resultater og en kjempegod
forklaring?
- Føler du deg truffet
og vil gjøre noe med dette, meld deg på nå!
Bindende
påmelding til workshop onsdag 4. februar 2004.
* Påmelding også på tlf 98 21 66 75, mail: jens@handson.no,
*
Faktura med umiddelbart forfall for workshopen blir sendt til adressen du
oppgir.
* NOK 3.990,- eks. mva/deltaker.
* Sted: Felix Konferansesenter, Aker Brygge Oslo
* Dato/tidspunkt: 4. februar 2004, kl 08:00 - 16:00.
*
Registrering fra kl 08:00, workshopen starter kl 08:30

* Salgscoacher er Jens
Kanden, med over 15 års internasjonal salgserfaring, og Hanne
Kristine Moe som er utdannet ved psykologprogrammet på universitetet
i Lund.
Et lite utvalg av hva vi har
skrevet om salg:
Om
HandsOns Strategisk Løsningsorientert Salg
Salg er livsnerven i de fleste bedrifter. Likevel er salg som fag
myteomspunnet, undervurdert og ignorert. Mange bedrifter har en
salgsstrategi som består i å sende selgerne ut i krigen for å hente inn
ordrene. HandsOn har systematisert salg i en prosess vi kaller Strategisk
Løsningsorientert Salg som bygger på at salg handler om å skape løsningsvisjoner
hos kunden. Vi har hellig tro på nytten av å motivere, disiplinere, lære
opp, trene og videreutvikle selgere.
HandsOn søker å skape
bevissthet rundt selve salgsprosessene og salgsstrategien, fordi den
selger som konsistent og over tid ønsker å oppnå salgsresultater utenom
det vanlige, må hele tiden utvikle og forbedre seg. |